Ο ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ είναι ένα σύνολο από εκπαιδευτικά εργαλεία τα οποία επιτρέπουν στον άνθρωπο να επιτύχει τις προσδοκίες τους!
Ο ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ στην Εκπαίδευση
Νεύρο: η διασύνδεση ανάμεσα στο σώμα και στο πνεύμα
Γλωσσικό: τα στοιχεία τα οποία μπορούν να αποκτηθούν με τον τρόπο που η ατομική σκέψη έχει επιλέξει να χρησιμοποιεί τη γλώσσα
Προγραμματισμός: η μελέτη των «προγραμματιστικών» προτύπων ομιλίας και συμπεριφοράς τα οποία έχουν υιοθετηθεί στην καθημερινή ζωή.
Η εκπαίδευση τον 21ο αιώνα είναι μία διαδραστική εμπειρία, ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τον μαθητή ,ώστε να αναλαμβάνουν και οι δύο ενεργό ρόλο. Η μαθητοκεντρική προσέγγιση είναι ένας από τους λόγους που ταιριάζει τόσο καλά σε μοντέρνες μεθόδους μάθησης και ο λόγος που τόσοι πολλοί εκπαιδευτικοί τη χρησιμοποιούν με μεγάλη επιτυχία στις τάξεις τους.
Επίσης, υπάρχουν τόσοι διαφορετικοί τρόποι μάθησης, έτσι ώστε οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται να είναι εύκαμπτοι, για να εντοπίσουν τις ανάγκες καθενός μέλους της τάξης εξατομικευμένα.
Ένας εκπαιδευτικός , ο οποίος είναι εκπαιδευμένος στο Νευρολογικό Προγραμματισμό και στις ατομικές τους προκλήσεις, έχει τα κατάλληλα εργαλεία για να τους βοηθήσει να πλησιάσουν τη δική τους λύση. Συμπληρωματικά, ο Νευρολογικός Προγραμματισμός συνεισφέρει στη βελτίωση των καλών σχέσεων και των προσωπικών υποθέσεων όπως της αυτοπεποίθησης, του κινήτρου και της συμπεριφοράς.
Ο Νευρολογικό Προγραμματισμός είναι ένα σύνολο από εργαλεία τα οποία μας επιτρέπουν να μάθουμε στους μαθητές μας πώς να επιτύχουν τις προσδοκίες τους και να εξελίξουν τα πρότυπα σκέψης και συμπεριφοράς τα οποία θα είναι χρήσιμα όχι μόνο μέσα, αλλά και έξω από αυτή.